TipsMakCantik Healthy Lifestyle | Parenting | Tips Business

Penyusuan dan Kehamilan

7 Comments

  1. myrujukan

    dah lama x minum air kelapa muda ni, rasa nak cari plak

    1. syamila

      air kelapa muda fresh dari ladang lagi sedap kan….

  2. Norhayati Suaib

    Orang kata air kelapa dapat membersihkan kotoran dalam badan juga.

    1. syamila

      betul tu…penawar ubat pun yea jugak kan….

  3. Ibu Sihat

    Rahsia orang lama la ni juga. bila demam, minum air kelapa. lepas berkebun, bersukan, mereka minum air kelapa.

    Alhamdulillah, keluarga saya juga ambil air kelapa muda sebagai supplemen. Anak no 2 suka sangat sampai bila demam, air kelapa je laku untuk dia.

    1. syamila

      air kelapa mmg sedap..hilang dahaga dikala panas terik…kan

Leave a Reply